این تشکل یک سازمان غیر انتفاعی، غیر دولتی و عام المنفعه می باشد که بودجه آن از طریق حمایت های مردمی، وقف ، هبه و کمک اعضا تامین می گردد اداره کل ورزش و جوانان اردبیل از جمله حامیان حقوقی این تشکل بشمار می آید. شما نیز می توانید حمایت های مادی و معنوی خود را برای مشارکت در گسترش علم و دانایی و بهره مندی از اجر عظیم فعالیت های این موسسه ؛ با مسئول انجمن ، درمیان گذاشته و یا به دفتر انجمن مراجعه نمایید.

برای حمایت از انجمن مردم نهاد کاوشگران آسمان سبلان اردبیل {که یک NGO : سازمان مردم نهاد  در زمینه امور علمی پژوهشی مرتبط با نجوم و هوافضا دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان می باشد} می توانید به روش های زیر اقدام فرمایید.

۱- عضویت در انجمن:  شما دوستان عزیز می توانید با عضویت در انجمن و پرداخت حق عضویت سالانه ، علاوه بر اطلاع از برنامه های نجومی انجمن (همایش ها، نمایشگاه ها ، رصد، کلاس ها و …) و شرکت در این برنامه ها، از تسهیلات ویژه برای اعضای انجمن که شامل تخفیف در برنامه هایی مثل کارگاه های آموزشی خواهد شد استفاده کنید و از این طریق انجمن مورد علاقه خود را مورد حمایت مادی و معنوی قرار دهید.

۲- استفاده از بنر های تبلیغاتی و حمایتی و لینک و به اشتراک گذاری مطالب وبسایت

۳- خرید محصولات تولید انجمن  : نرم افزار نجوم در قرآن و سفارش پوستر ها و … (در آینده قسمتی برای سفارش اینترنتی این محصولات در سایت بازگشایی خواهد شد)

۴- حمایت مادی و معنوی :  طبق درخواست گروهی مبنی بر تشکیل صندوق حمایت از انجمن برای گسترش فعالیت های علمی-نجومی در اردبیل ، ایجاد این صندوق به تصویت شورای مرکزی انجمن نجوم اردبیل رسید و  کسانی که قصد حمایت به صورت مالی و مادی و معنوی و تجهیزاتی  و… از انجمن را داشته باشند میتوانند با شماره تلفن های انجمن تماس گرفته و برای واریز مبالغ خود  به شماره حساب (۰۱۰۷۳۳۹۹۲۱۰۰۶) به نام انجمن ستاره شناسان کیهان بیکران ، بانک ملی شعبه شریعتی اردبیل اقدام نمایند؛ تا کمکی در گسترش علم و دانش به ویژه دانش نجوم در کشورمان داشته باشند. البته در صورت استمرار حمایت ها از سوی فردی خاص ، فرد مذبور علاوه بر آنکه به عنوان عضو افتخاری انجمن شناخته می شود نام فرد در لیست حامیان نجوم در اردبیل و ایران قرار می گیرد.

آسمان شگفت انگیز بالای سرمان جهان شگفتی هاست . بیایید زیبایی های جهان را با یکدیگر نظاره گر باشیم.

—————————————————————————

اسامی حامیان نجوم در اردبیل :

حامیان حقیقی :

  • سعید صداقت    —    حامی مالی و تجهیزاتی(اهدای چندین تلسکوپ, تجهیزات فنی و اداری و… و همچنین کمک به هزینه های تأسیس و اجرا)
  • دکتر محمد فدائیان  —  حامی مالی وبسایت انجمن
  • محمد قلی پور    —    حامی تجهیزاتی اهدای تلسکوپ
  • مسعود اصغری نیا —    حامی تجهیزاتی اهدای تلسکوپ
  • یوسف اصغری فر —    حامی تجهیزاتی اهدای تلسکوپ
  • رامین اسماعیل زاده — حامی مالی در اجرای برنامه ها
  • و تعدای از بزرگواران علم دوست دیگر

 حامیان حقوقی :

  • وزارت ورزش و جوانان ، معاونت جوانان استان اردبیل – حمایت مادی و معنوی از برنامه ها
  • تعدادی از شرکت های خصوصی و خیرین علمی استان

برای ورود به صفحه تماس با ما اینجا کلیک کنید.

لوگوی انجمن نجوم اردبیل آسمان سبلان

با عضویت در خبرنامه ما از آخرین اخبار نجومی محلی و جهانی مطلع شوید.

مشترک شدن در خبرنامه ما

انجمن

© 2024 تمامی حقوق برای آسمان‌سبلان محفوظ است.