همایش سازمان های مردم نهاد کشور و دیدار با رئیس جمهور

covers - Copyبا توجه به مشکلات جدی سمن های فعال در حوزه جوانان انتظار می رود که رویکردی منسجم در همواره نمودن مسیر تعالی سمن های جوان اتخاذ گردد. چرا که وجود بعضی بروکراسی های اداری و عدم وجود بعضی از قوانین، مشکلات بسیاری را در مسیر رشد این سمن ها قرار داده است. فلذا در دولت یازدهم رویکرد وزارت ورزش و جوانان به این موضوع، رویکردی توسعه ای و حمایت کننده می باشد و امید می رود اوضاع نابسامان فعلی اندکی سامان یافته و سمن های جوان بتوانند با حمایت دولت و مردم در راه تعالی و رشد جامعه قدم های مثبتی داشته باشند.

به همین دلیل جلسه ای مشترک با حضور وزیر ورزش و جوانان جناب آقای گودرزی و معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان آقای گلزاری در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ در سالن آمفی تئاتر مجتمع ورزشی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. در این برنامه ۱۰۰ عدد از  نمایندگان فعال ترین سمن های حوزه جوانان حضور داشتند. نماینده انجمن ستاره شناسان کیهان بیکران که به عنوان نماینده سمن های جوان استان اردبیل در این برنامه حضور داشت با اشاره به مشکلات حوزه جوانان در محل هتل المپیک تهران خواستار تصویب قانون جامع سمن ها و اتخاذ رویکرد مدبرانه به فعالیت سمن ها شد.

آخرین روز این برنامه دو روزه مصادف با اولین همایش سازمان های مردم نهاد کشور در مورخه ۲۳ مرداد ماه ۱۳۹۳ در دولت  تدبیر و امید بود فلذا نمایندگان جوان حاضر در برنامه فوق در ادامه در جلسه پنل مدیران ارشد دولتی با حضور وزیر ورزش و جوانان ، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزیر کشور و رئیس سازمان محیط زیست کشور و معاون گردشگری سازمان میراث فرهنکی ، صنایع دستی و گردشگری و مشاور رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و معاونت سمن های وزارت کشور و جمعی از نمایندگان مجلس و…  در محل سالن کشور حضور پیدا نمودند. پس از پنل ۳ ساعته ، برنامه با سخنرانی وزیر کشور عبدالرضا رحمانی فضلی ادامه پیدا کرد و در پایان برنامه با حضور رئیس جمهور در جمع دو هزار نفری از دبیران سمن های کشور پایان یافت. در این همایش که اولین همایش سازمان های مردم نهاد کشور بحساب میآید رئیس جمهور خواستار همکاری سمن ها با دولت در توسعه و تعالی کشور شدند و از وجود مصوبات حمایتی از سمن های در آینده نزدیک خبر دادند./ پایان خبر

تصاویر برنامه:

لطفا برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزگتر آنها در کامپیوتر خود ذخیره و سپس با زوم ملاحظه نمایید.

93-5-21-(2)

93-5-21-(1)

93-5-21-(3)

بایگانی شمسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *