جشنواره نقش محوری زنان در احیا و حفظ میراث فرهنگی و معنوی

download (1)اولین جشنواره نقش محوری زنان در احیا و حفظ میراث فرهنگی توسط اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل و مدیریت امور بانوان استانداری و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان اردبیل و انجمن ستاره شناسان کیهان بیکران در شهر کلور منطقه شاهرود خلخال استان اردبیل در تاریخ ششم شهریور ماه ۱۳۹۳ برگزار شد.

این مراسم که شامگاه پنجشنبه با برپایی آئین های مختلف فرهنگی، معنوی، سنتی و… برگزار شد، پذیرای بیش از ۱۵ هزار نفر از گروه های محلی، گردشگران و مهمانانی از سراسر کشور بود. هدف از برگزاری این جشنواره بیان توانمندی های بانوان جمهوری اسلامی ایران و حضور ایشان در عرصه های مختلف است. همچنین شناسایی بانوان توانمند و فراهم کردن زمینه حضور موثر آنان در عرصه میراث معنوی یکی دیگر از اهداف برگزاری این برنامه بود.

در این برنامه اداره کل ورزش و جوانان اردبیل با همکاری سازمان مردم نهاد ستاره شناسان کیهان بیکران غرفه ای را با عنوان غرفه دستاورد های علمی جوانان اردبیلی به معرض نمایش گذاشت که مورد توجه و استقبال حضار قرار گرفت. در این غرفه با نصب تعدادی از تصاویر اینفوگرافی شده نجومی و  علمی و همچنین ارایه بروشور هایی از دستاوردهای علمی در حوزه توانمندی سازی جوانان؛ ظرفیت ها و توانایی های بالقوه و بالفعل جوانان به ویژه بانوان جوان استان معرفی شد.در پایان بدینوسیله از آقای حامد جهانگیری برای هماهنگی اجرای این برنامه  تقدیر و تشکر می گردد.

تصاویر:

sabalansky (1) (Copy)

بایگانی شمسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *