گزارش سی امین باشگاه نجوم اردبیل

سی امین باشگاه نجوم اردبیل ۱۳ آذرماه ۱۳۹۵ در اتاق کنفرانس استادیوم رضازاده اردبیل از ساعت ۱۵ الی ۱۷ توسط انجمن علمی نجوم اردبیل و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل برگزار شد.

در ابتدای برنامه آقای عبداللهی از کارگروه تاریخ علم به ارایه مقاله خود با عنوان سیر تاریخ علم بشری پرداختند سپس کلیپ نجومی پخش شده و در ادامه آقای علی آقادده زاده مقاله ماه باشگاه را با عنوان رصدخانه و انواع آن ارایه کردند که مورد توجه حضار واقع گردید و سپس مسابقه نجومی ماه و پذیرایی فرصتی برای استراحت میان برنامه بود.

سپس آقای عبدالرحیمی به ارایه آخرین اخبار و رویداد های نجومی و علمی پرداختند و در پایان از کسانی که به سوال مسابقه پاسخ صحیح داده بودند به قید با اهدای جایزه ای تقدیر به عمل آمد.

در پایان جای داد از تمامی دوستانی که در اجرای این برنامه یار و همراه ما بودند تقدیر و تشکر نموده و از بابت کمبود و کوچک بودن محل برگزار عذرخواهی نماییم.

پاینده و آسمانی باشید.

تصاویر برنامه:

بایگانی شمسی

یک فکر در مورد “گزارش سی امین باشگاه نجوم اردبیل

  1. بابت تعویض مکان باید عرض کنم – که سازمان ورزش و جوانان یک برنامه برای مدیران کل استان ها داشتند که ناچاراً برنامه را انتقال دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حضور اعضای انجمن نجوم اردبیل در کنفرانس بین المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی

دکتر سالار عباسوند و صداقت به نمایندگی از انجمن نجوم آسمان سبلان اردبیل در اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها که در پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار گردید
ادامه مطلب

دانش آموزان مدرسه راهیان صادق اردبیل به همراه دبیران از دفتر انجمن نجوم اردبیل (آسمان سبلان) بازدید کردند

این برنامه با سخنرانی مختصر در مورد معرفی انجمن نجوم اردبیل، تاریخچه و فعالیتهای ان آغاز شد. در ادامه برنامه آقای سالار عباسوند و آقای علی اردیبهشتی به سوالات نجومی دانش آموزان پاسخ دادند. در انتهای برنامه با استفاده از فیلتر متصل به تلسکوپ، رصد لکه های خورشیدی انجام شد.
ادامه مطلب