همایش منطقه ای توانمند سازی سمن ها

Picture9همایش توانمندسازی سازمانهای مردم نهاد جوانان ایران برای استان های شمال و غرب کشور و با تلاش اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه و جمعیت افرای سبز کرمانشاه طی روز های ۴ و ۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۲ در استان کرمانشاه برگزار گردید….

همایش توانمندسازی سازمانهای مردم نهاد جوانان ایران برای استان های شمال و غرب کشور و با تلاش اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه و جمعیت افرای سبز کرمانشاه طی روز های ۴ و ۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۲ در استان کرمانشاه برگزار گردید.

این همایش در دو روز و با حضور دکتر اکبری معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ، مهندس زارعی مدیر کل مشارکتهای اجتماعی وزارت ورزش  و جوانان و عباس امانی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه  و برخی از مسوولین استانی در سالن تالار اجتماعات مجموعه شهید باهنر کرمانشاه برگزار شد.

طی این روزاول کارگاه مدیریت منابع انسانی توسط جناب آقای رفیعی کارکاه مدیریت منابع مالی توسط جناب آقای روشندل و امنیت و جاسوسی توسط جناب اقای مؤذنی برگزار شد. روز دوم این همایش با حضور دکتر عبدالرضا کردی، استاد دانشگاه و معاون پژوهشی انجمن مطالعات ٌخانواده با موضوع ارتباطات درون سازمانی و تعاملات درون گروهی به صورت کاملا کاربردی و جذاب برگزار شد. از نکات قابل توجه این کارگاه میزگردهای استانی به جهت بررسی مشکلات و موانع پیش روی سمن ها بود که با راهنمایی اثر گذار دکتر کردی شکل گرفت. طی این کارگاه نیز آقای رضا احدی به نمایندگی از سمن های فعال استان اردبیل به سخنرانی کوتاهی در رابطه با ضعف ها و مشکلات پیش روی سازمان های مردم نهاد کشور پرداختند که مورد استقبال حضار  قرار گرفت.

در این همایش ۱۰ تن از دبیران و مسئولین سمن های استان اردبیل حضور داشتند که دانسته های خود را با سایر سمن های کشور در کارگاه های آموزشی به اشتراک گذاشتند. لازم به ذکر است که انجمن ستاره شناسان کیهان بیکران به عنوان برترین سمن کشور در سال ۱۳۹۱ از سوی وزارت ورزش و جوانان در دومین جشنواره اتفاق برگزیده شد. امید است که با برگزاری کارگاه های متعدد از این دست توانایی سمن های کشور در مدیریت و اجرای برنامه ها و دستیابی به اهداف خود بیش از پیش تقویت گردد.

به امید موفقیت روز افزون همه جوانان ایران عزیز

رضا احدی –  معاون دبیر و مدیر روابط عمومی انجمن ستاره شناسان کیهان بیکران (آسمان سبلان)

sabalansky kermanshah (6) (Copy)

sabalansky kermanshah (1) (Copy)

sabalansky kermanshah (4) (Copy)

sabalansky kermanshah (2) (Copy)

sabalansky kermanshah (5) (Copy)

بایگانی شمسی

یک فکر در مورد “همایش منطقه ای توانمند سازی سمن ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *