گزارش سومین دوره انتخابات شورای مرکزی و بازرسی ۱۳۹۲

سومین دوره انتخابات انجمن ستاره شناسان کیهان بیکران(آسمان سبلان) در مورخه ۱۰ مرداد ماه ۱۳۹۲ روز پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در محل دفتر انجمن واقع در چهارراه امام جنب استانداری ، باغ ملت ، ساختمان پاج برگزار شد.

تبلیغات این برنامه از سه ماه قبل تر در گردهمایی های ماهانه نجوم اردبیل آغاز و با ارسال ۵ سری پیامک کوتاه برای اعضای این انجمن از آنها برای نامزدی در سومین دوره انتخابات انجمن در مرداد ماه ۱۳۹۲ دعوت بعمل آمد کل افرادی که برای نامزدی در شواری مرکزی و بازرسی این انجمن اقدام نموده بودند ۱۶ نفر بودند که طی یک جلسه با اعضای شورای مرکزی و نظارت کمیته اجرایی و بازرسی انجمن صلاحیت افراد ثبت نامی احراز و سپس لیست کاندیداها به صورت رسمی دو روز قبل از انتخابات در وبسایت  انجمن به آدرس (www.sabalansky.com) برای مشاهده عموم اعضا قرار داده شد. سپس طی یک جلسه دیگر با کاندیداها و ریاست انجمن ، قوانین انتخاباتی و وظایف شورای مرکزی و بازرسی انجمن برای نامزدها اعلام شد.

اطلاع رسانی گسترده ای برای این انتخابات توسط روابط عمومی انجمن صورت گرفته بود  که  با حضور حدود ۳۰ نفر از اعضای فعال در روز پنجشنبه در دفتر  انجمن این انتخابات با ویژه برنامه های متعدد و با نظارت دبیر و بازرسی و مسئول کمیته انظباطی و نماینده انجمن آسمان سبلان برگزار شد.

در ابتدای برنامه دبیر اسبق انجمن ستاره شناسان کیهان بیکران (آسمان سبلان) در مورد روند اجرای فرآیند انتخابات سازمان های مردم نهاد و قوانین مربوطه به آن سخنرانی کوتاهی داشتند در ادامه ایشان به ارایه گزارش برنامه ها و دستاورد های این انجمن در طول دوره سوم شورای مرکزی من جمله انتخاب این انجمن به عنوان رتبه نخست جشنواره اتفاق ۲ در اسفند ۱۳۹۱؛ پرداختند و  از تمامی اعضای انجمن درخواست نمودند تا با همکاری با اعضای شورای مرکزی جدید در راهبرد اهداف انجمن سهیم باشند در ادامه کلیپی از فعالیت های انجمن پخش شد. سپس نوبت به صحبت رودرروی کاندیداها با اعضا رسید و نامزد های هر بخش به تشریح اهداف و برنامه های خود برای آینده انجمن پرداختند. در ادامه آقای رضا شجاع مدیر اسبق انجمن سخنرانی کوتاهی در مورد برنامه های کارگروه رصدی انجمن پرداختند و از تکمیل زیر ساخت های اجرای برنامه های تحقیقاتی رصدی در انجمن خبر دادند و تصریح نمودند که اعضای انجمن باید فردی لایق و شایسته و با تجربه را برای مدیریت قسمت های مختلف این انجمن انتخاب نمایند که دارای برنامه های معقول برای سند توسعه نجوم استان باشد.

سپس از با اهدای لوحی از اعضای شورای مرکزی و بازرسی دومین دوره در سال های سوم و چهارم این شور تقدیر بعمل آورده شد. سپس فرآیند انتخابات آغاز و کار جمع آوری و شمارش برگه های آرای در حضور شرکت کنندگان برگزار شد و  نتیجه این انتخابات به صورت زیر اعلام میگردد:

92 5 10 3th entekhabat (11)

بازرسی انجمن:

  • امید کریمی- ۱۳ رای (بازرس انجمن)
  • نادر عبداله زاده- ۱۰ رای (علی البدل بازرسی)

برنامه با مشخص شدن منتخبین دوره سوم شورای مرکزی پایان یافت و اعلام شد که اعضای شورای مرکزی جدید باید در آینده نزدیک جلسه ای برای انتخاب دبیر و مسئول امور مالی انجمن برگزار نمایند که متعاقبا گزارش آن اعلام خواهد شد.

در پایان از تمامی عزیزانی که یار و همراه ما در اجرای این برنامه بودند به ویژه معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل که با راهنمایی های خود راهگشای ما در اجرای این برنامه بودند تقدیر و تشکر می نماییم.

با سپاس فراوان

مسئول برگزاری انتخابات در انجمن و دبیر

تصاویر برنامه :

92 5 10 3th entekhabat (1)

92 5 10 3th entekhabat (2)

92 5 10 3th entekhabat (3)

92 5 10 3th entekhabat (9)

92 5 10 3th entekhabat (10)

Pictsdure1

تصاویر برنامه از آقای نادر جمشیدی

بایگانی شمسی

3 نظر درباره “گزارش سومین دوره انتخابات شورای مرکزی و بازرسی ۱۳۹۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حضور اعضای انجمن نجوم اردبیل در کنفرانس بین المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی

دکتر سالار عباسوند و صداقت به نمایندگی از انجمن نجوم آسمان سبلان اردبیل در اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها که در پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار گردید
ادامه مطلب

دانش آموزان مدرسه راهیان صادق اردبیل به همراه دبیران از دفتر انجمن نجوم اردبیل (آسمان سبلان) بازدید کردند

این برنامه با سخنرانی مختصر در مورد معرفی انجمن نجوم اردبیل، تاریخچه و فعالیتهای ان آغاز شد. در ادامه برنامه آقای سالار عباسوند و آقای علی اردیبهشتی به سوالات نجومی دانش آموزان پاسخ دادند. در انتهای برنامه با استفاده از فیلتر متصل به تلسکوپ، رصد لکه های خورشیدی انجام شد.
ادامه مطلب