گزارش جشنواره آسمان سبلان شماره ۱

اولین برنامه رصد پاییزی عمومی برای آشنایی بیشتر و بهتر مردم با طبیعت آسمان شب و زیبایی های آسمان در پارک معلم برگزار شد . این برنامه با حضور گرم خانواده ها و جوانان علاقه مند از ساعت ۱۸ – ۲۲ شب بیستم مهر ماه ۱۳۹۰ برگزار شد…

برای مشاهده ادامه گزارش و تصاویر برنامه به ادامه مطلب مراجعه فرمایید :

 

اولین برنامه جشنواره آسمان سبلان برای آشنایی بیشتر و بهتر مردم با طبیعت آسمان شب و زیبایی های آسمان در پارک معلم اردبیل توسط انجمن ستاره شناسان کیهان بیکران (آسمان سبلان اردبیل) برگزار شد .

این برنامه با حضور گرم خانواده ها و جوانان علاقه مند از ساعت ۱۸ – ۲۲ شب بیستم مهر ماه ۱۳۹۰ برگزار شد. در طول این برنامه که با حضور پرشور همه ی گروههای سنی برگزار شد ماه ، سیاره مشتری با قمرهای گالیه ایش و خوشه های ستاره ای قابل روئیت در آسمان شهر بارها و بارها برای حاضرین علاقمند توسط تلسکوب رصد شد . در حین این رصد ها ذهن پرسش گر حاضرین، فعال تر میشد و بر حسب اطلاعات خود از از دانش زیبای نجوم پرسش های بسیاری را از کارشناسان حاضر می پرسیدند.

ضمن قدردانی از همه ی افراد حاضر در این برنامه و اعضای فعال انجمن که ما را در برگزاری این برنامه یاری کردند ؛ امیدواریم با حضور پر رنگ تر علافقه مندان و اعضا در برنامه های بعدی ما را بیش از پیش ترغیب به برگزاری برنامه های ترویجی نجوم در سطح شهر نمایند.

عکسهای این برنامه :

بایگانی شمسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *