گزارش جشنواره ملی چند قدم تا آسمان

Picture1جشنواره سراسری چند قدم تا آسمان توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به میزبانی اتحادیه اردبیل و با همکاری ادارات و ارگان های دولتی و غیر دولتی و انجمن ستاره شناسان کیهان بیکران در محل اردوگاه مقدس اردبیلی سرعین از تاریخ ۲۵ تا ۲۹ مرداد ماه ۱۳۹۳ برگزار گردید.

در این برنامه تعدادی از  دانش آموزان منتخب انجمن های اسلامی دانش آموزان در آیینی برنامه ورزشی و فرهنگی خود را با شعار حمایت از مردم مظلوم غزه و حرکت به سوی قله سبلان شروع نمودند.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی و امام جمعه اردبیل آیت الله سید حسن عاملی و ایوب بهتاج مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان اردبیل و  مسئولان محترم آموزش و پرورش استان و حامد علامتی دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سراسر کشور و تعدادی از سایر مسئولان در افتتاحیه این برنامه حضور داشتند. همچنین استاندار اردبیل روز دوشنبه پیامی را به نشست دانش آموزان منتخب این برنامه صادر کرد. مجید خدابخش در این پیام برگزاری گردهمایی ها ، جشنواره ها و نشست های اقوام زمینه ای برای افزایش معارف اسلامی و فرصتی برای تعالی اندیشه های انسان ها است. وی افزوده است: اینک که شاهد برگزاری نشست دانش آموزان منتخب اتحادیه انجمن های اسلامی مدارس سراسر کشور در کهن شهر تاریخی اردبیل هستیم حضور فرزندان عزیز ایران زمین در خطه سرسبز و دارالارشاد مقدس اردبیلی  را گرامی داشته و امیدوارم صعود سراسری به قله مرتفع و زیبای سبلان برایتان با نشاط و معرفت همراه باشد.قله سبلان به ارتفاع ۴۸۱۱ متر در این شهرستان قرار دارد و همه ساله در تابستان میزبان انبوه کوهنوردان از اقصی نقاط ایران و جهان است.

در این برنامه انجمن ستاره شناسان کیهان  بیکران با برگزاری غرفه ای از تصاویر نجومی به مدت سه شب دانش آموزان حاضر را با پدیده های مختلف نجومی با پخش کلیپ های نجومی و علمی آشنا  نمود. همچنین در کنار این غرفه در ساعات اولیه شب برای دانش آموزان برنامه رصد با تلسکوپ هم برگزار گردید که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت. هدف ما از حضور در این برنامه هم دردی و حمایت از  کودکان مظلوم غزه و همچنین آشنا ساختن نخبگان دانش آموزی و مدیران آینده ایران زمین با زیبایی های خلقت آسمان ها و زمین بود. در ادامه جای دارد از حمایت های آقای محسن امینی دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان  اردبیل و رامین یاسینی مسئول روابط عمومی این برنامه برای حضور انجمن در این برنامه و تمامی دوستانی که یار و همراه ما در اجرای این برنامه بودند ؛ تقدیر و تشکر نماییم. / پایان خبر

پوستر برنامه :

IMG_4270 (Copy)

تصاویر برنامه:

IMG_4268 (Copy) Photo4885 (Copy) Photo4888 (Copy)

Photo4890 (Copy)

sabalansky (6) (Copy) sabalansky (5) (Copy) sabalansky (4) (Copy) sabalansky (3) (Copy) sabalansky (2) (Copy) sabalansky (1) (Copy)

Untitled-1 (Copy)

بایگانی شمسی

یک فکر در مورد “گزارش جشنواره ملی چند قدم تا آسمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *