گزارش ۷اُمین باشگاه نجوم و هوافضا (۹۱/۱۲/۲۴)

Picture8۲۴اسفندماه ۱۳۹۱ درحالیکه تنها ۶ روز به پایان سال باقیست.کمیته اجرایی باشگاه‌ نجوم اردبیل طبق روال گذشته این بار ۷امین باشگاه نجوم و هوافضا را با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و موسسه آموزش عالی غیر دولتی نوین اردبیل در ساختمان آن مرکز برگزار نمود…

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۴اسفندماه ۱۳۹۱ درحالیکه تنها ۶ روز به پایان سال باقیست.کمیته اجرایی باشگاه‌ نجوم اردبیل طبق روال گذشته این بار ۷امین باشگاه نجوم و هوافضا را با همکاری موسسه آموزش عالی غیر دولتی نوین اردبیل در ساختمان آن مرکز برگزار نمود.

درحالیکه در روزهای پایانی سال قرار داریم و همشهریان عزیز مشغول خرید برای سال نو هستند ولی این گردهمایی با استقبال بیشتری نسبت به باشگاه های گذشته روبه رو شد و بدلیل استقبال مردم شریف و طرفدار علم با تاخیری ۲۰ دقیقه ای در ساعت ۱۵:۵۰ آغاز گردید تا همگان بتوانند از اول برنامه همراه گردند…

ساعت ۱۵:۵۰ عصر روز پنجشنبه برنامه با پخش آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد پس از آن مجری خوش سخن از اعتدال بهاری و ورود به برج حمل صحبت کرده و پیشاپیش سال نو را تبریک گفتند.

در ادامه مقاله جناب آقای بابک آزاد (دانشجوی شیراز) مقاله خود را با عنوان سیاهچاله‌ها و کرم چاله‌ها که ارتباط خوبی با مفهوم تونل زمان و سفر در زمان داشت ارائه دادند. میهمانان نیز استقبال بسیار خوبی هم از این موضوع جنجالی و پر هیجان داشتند. سپس جناب آقای رضا شجاع مقاله خود را تحت عنوان (ذره هیگز)که در واقع قسمت اول آن در آذر ماه (باشگاه پنجم) ارائه شده بود ؛ این بار هم با دست پر برای پذیرایی میهمانان با طعم دانش تشریف آوردند.

جناب آقای محمد اسفندیاری نیز بخش نجوم در قرآن را که هدف از اجرای آن پرداختن به کلام الله  در ارتباط با آفرینش و نجوم بود؛ ارائه کردند . در لابه لای برنامه‌ها موسیقی فعالیت و کلیپ‌هایی از فعالیت‌های انجمن ستاره شناسان کیهان بیکران (آسمان سبلان) ازسال ۸۴ تا۹۱ پخش گردید .

اخبار رویدادهای علمی که پای ثابت برنامه‌هاست توسط سرکارخانم عباسوند مجری توانمند اخبار نجومی‌اجرا گردید جناب آقای سالار عباسوند هم درباره کارگروه‌ها و تشکیل آنها صحبتی داشتند که از علاقه مندان به کارگروه‌های علمی دعوت می شود تا جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.

در ادامه  برنامه ریاست انجمن با سخنرانی کوتاه مدتی که داشتند کسب مقام اول انجمن در دومین جشنواره ملی اتفاق را تبریک گفته و از تمامی عوامل اجرایی و اعضای محترم انجمن که در کسب این جایزه ارزشمند کمک حال انجمن بودند ، تقدیر و تشکر کرده و از جایگاه و اهداف بلند مدت انجمن سخن به میان آوردند.

در ادامه برنامه دبیر باشگاه نجوم – هوافضا نیز ضمن تبریک سال نو از میهمانان تقدیر و تشکر کرده و  از حاضرین برای شرکت در ۸امین باشگاه نجوم در روز پنجشنبه  ۲۹ فروردین ۱۳۹۲ دعوت به عمل آورده و در پایان از تمام عوامل اجرایی باشگاه های نجوم و هوافضای اردبیل در سال ۱۳۹۱ تقدیر و تشکر کردند.

در پایان از ارائه دهندگان مقاله و برندگان مسابقه نجومی این ماه با اهدای جوایزی تقدیر بعمل آمد.

 عوامل اجرایی باشگاه نجوم و هوافضای اردبیل : 

  • جناب آقای رضا شجاع  ———— کمیته برگزاری باشگاه
  • جناب آقای سالار عباسوند ——— کمیته علمی و برگزاری باشگاه
  • جناب آقای رضا احدی   ———– مسئول انفورماتیک و کمیته برگزاری باشگاه
  • جناب آقای نادر جمشیدی ———- مجری باشگاه و کمیته برگزاری باشگاه
  • سرکارخانم عباسوند  ————– مجری اخبار علمی
  • جناب آقای پیمان رحیم زاده  ——-  کمیته برگزاری باشگاه
  • جناب آقای محسن ملکی  ———– کمیته برگزاری باشگاه

سال نو مبارک

تاریخ نگارش(۱۳۹۱/۱۲/۲۹):

—————————————————————————-

تصاویر برنامه :

ACA 7th 91 12 24  (1) (Copy) ACA 7th 91 12 24  (2) (Copy) ACA 7th 91 12 24  (3) (Copy) ACA 7th 91 12 24  (4) (Copy) ACA 7th 91 12 24  (5) (Copy) ACA 7th 91 12 24  (7) (Copy)

تصاویر حامد جهانگیری و سالار عباسوند

بایگانی شمسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *